Ramadhan


Setelah sekian lamanya aku tak meng-update-kan blog ni, so skrg la masanya utk aku updatekan. Sebab ade waktu free. Maklumlah busy mengejar cita-cita. HAHAHA. 1st Ramadhan tu aku nak update dah pasal post ni, tp on the 1st Ramadhan tempoh hari, busy brooo. 31st July tu aku keje smpai 3 pagi. Balik rumah je dah kene prepare nak pergi college register semester baru. Tu yg drag smpai hari ke-8 puasa ni.

Sebenarnya tak ada apa apa pun yg nak aku cite kan. Just nak ucap selamat menjalani ibadah puasa je. Tp aku rasa, puasa tahun ni, tak mcm tahun tahun sudah :) Semuanya rasa biasa sangat. Infact, tak lah best sangat bagi aku. Feel tu tak ada. Di tambah pulak masalah masalah yg aku ada skrg. Lagi lah aku rasa sangat biasa. Mcm hari hari sblm ni, just tak boleh makan minum je :)

Ape yg aku harapkan, bila cukup 30 hari puasa ni, masuk hari yg ke 31 tu, happy lah hendaknya. Amin. Akhir katanya, selamat berpuasa uolss. Kbyeeee

0 comments:

Post a Comment