Theme: iPhone

Entri kali ni aku nak share pasal theme yg best utk iphone pulak ;) Baru lagi niii. Haaaaa. Korang biasa pakai iphone, habis habis standard pun, mmg mcm tu je la kan? Macam standard la kan? HAHAHA. Standard mcm mana? Macam ni kannnn? ;)

Okay, standard mmg ohsem tau. Tapi boring tahu kalau 24 jam dok tgk bende sama utk jangka masa yg panjang betul? So aku nak suggest theme yg cool utk iphone. Tak semua theme cool tau. Susah sangat nak jumpa yg lawa lawa ;) So lets pimp your i-fuckin-phone!

1st theme yg aku tukar ari tu, A UInique HD. Sangat cool awak semua tahu? Suppose kena beli, tp if you guys ade sources yg ohsem, tidak la menjadi masalah utk cari ni ;) nak tgk screenshot tak? :B Ni haaaa.

Cantik kann? Rasa ohsem sikit dari standard. Betul tak? And ni 2nd screenshot,


Can you see the shit behind these icon(s)? Fuckin awesome isn't? Cuaca tu akan auto update setiap 30 min. Atau kalau expert, boleh adjust sendiri setiap berapa minit. Aku xtau la korang akan suka ke tidak. Tp ni mmg sgt awesome la bagi aku. Ringan pun ringan. Cuma aku rasa mcm kuat makan batery sikit la. Tak banyak rasanya, tp still. Walaubagaimana pun nye kan, aku tetap gak suka nak pakai theme ni. ;)

Lepas sebulan 2, tangan aku mula gatal cari theme baru. Dah tentu la aku nak yg ohsem jugak kann? Ekekeke. 2nd theme aku ni sedikit rumit sikit. Banyak bende nak kene donlod. Tp hasil nya best brooo. HAHAHA. taktau la bg uolss acane kan. Tp aku masih jugak lagi suka theme kali ni. Nama theme ni, LiveOS HD. Nak tgk screenshot takk? Ni haaaa.


Benda ni boleh jadi mcm mcm sebab LiveOS HD ni lebih kurang mcm DIY la. Kita power, hasilnya power la. Ni je yg aku mampu buat, so mcm ni je la jadinyaa. Tadi weather dia tak live, yg ni haaa lagi live! LiveOS pulak kan namanya. Tentu lah live terus menerus yaw! HAHAHA. Awan awan dia bergerak je. Kalau hujan kat KL, hujan la jugak dalam theme ni :D Siang & malam sama kt theme ni. Kuar lah matahari siang hari, kuar lah bulan di malam hari. Comel la aku rasa. Uolss rasa tak? Rasa la rasa la. HAHAHA. Amacam? Best? Aku saje je share. Kalau korang rasa cool, silakan la try ;)

0 comments:

Post a Comment