Music: Introducing Daft Punk

Engkorang semua tau tak Daft Punk ni ape? Daft Punk ni bukan seperti samseng punk tu yea? Daft Punk yg ni merupakan bekas kumpulan penyanyi rock dan skrg mereka bergiat aktif dalam dunia DJ(Disc Jockey). Aku mmg minat gila dekat dorang ni. Asal? Sebab lagu lagu yg dorang dj kan, pergh awesome gila. Kalau dorang buat tour datang KL, hamagadd. Aku confirm pergi. Gentle wa cakap lu. Amboi kemain fanatik. HIHIHI.


Outfit dorang ni aku rasa paling osem lah setakat ni. Korang dah tgk Tron Legacy blum? Haaa. Seakan akan tron sikit la. Dorang pun jadi special artist dalam Tron tu sebab outfit dorang ler. Aku dapat helmet ngan gloves dorang pun dah happy aku rasa. HIHIHI. Tp mmg takkan dapat ler jawabnye. Tak senang ye nak buat helmet dorang.

Kalau dah DJ en, confirm la lagu lagu yg diputarkan bergenre House/Techno/Trance/Dance and kadang kala ada R&B sikit sikit. Try la layan lagu lagu dorang. Contoh lagu lagu yg direcomend kan, 'Human After All', 'Technologic', 'Harder Better Faster Stronger' & 'Robot Rock'. Banyak lagi lagu lagu lain, try la bukak website dorang or korang boleh dgr kat MySpace Music. HIHIHI.


0 comments:

Post a Comment