Beats™ by Dr Dre

This time, aku nak cerita pasal headset pulak. Kepada yg gila muzik, aku confirm, engkorang akan jaga kualiti sound kan? Taknak lagu yg pecah bunyi nye, taknak bunyi yg terlalu tinggi treble, dan sebagainya. Betul? Bila nak jaga tu semua, mesti lah memerlukan headset/speaker yg awesome lg powerful. Sebelum ni susah nak cari headset yg powerful. Paling paling habis pun, dari Sony. Then slow slow headset yg power ni bersepah sepah masuk ke malaysia. Aku rasa la. Atau mungkin aku yg tak perasan barang barang ni dah lama ada. Tak kisah la ape pun.

Yg sebenar benarnye, aku nak cite pasal Beats by Dr Dre ni. Amendenye la fzul ni Beats, Beats dari tadi enn? Ahaha. Beats ni adalah salah satu headset yg terbaik pada abad ini. Amboi. Betul ke tak hebat sangat, engkorang try ler sendiri. Masuk mana mana Machine/Apple, haa cakap ngan dorang nak test Beats. Biasanya beats kat Machine/Apple ni, dorang letakkan kat tempat test test ipod tu. Haaa. Pergi try kat sana ye. Kalau mampu, beli lah terus. RM1300 je. Tak mahal pun. Hew hew hew.

Beats ni kalau tak silap aku la, 1 brand yg famous utk dj dj yg ada kat Malaysia ni. Amboi statement. HAHAHA. Setiap dj mmg confirm akan memerlukan 1 headset untuk manage turn table dorang. So beats ni lah pilihan yg ada. Akan tetapi, Beats utk dj ni, berbeza sikit harganya. Dalam lingkungan RM1000 ke RM2000++ bergantung pada jenis.






Nampak awesome kan? Quality mmg superb. Stylish pun stylish. Hah! Ape lagi? Jom ler rembat sekotak Beats ni kat apple/machine store!

0 comments:

Post a Comment